Педагогічний колектив нашого НВК долучився до Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інтеграція науки і практики в умовах модернізації спеціальної освіти України», яка стартувала на педагогічному факультеті 23 березня.
Вчителі й асистенти вчителів поділилися власним досвідом з педагогами ЗЗСО, викладачами ЗВО, фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів:
Сажнєва В.Л., вчителька початкових класів Херсонського НВК №33
Херсонської міської ради, Крикуненко В.М., асистентка вчительки, корекційна
педагогиня Херсонського НВК №33 Херсонської міської ради
Інклюзивна освіта: роль діяльнісного підходу у розвитку дітей з
особливими освітніми потребами в початкових класах
Щавлінська В.Ю., вчителька біології Херсонського НВК №33 Херсонської
міської ради, Осокіна Я.В., асистентка вчительки, корекційна педагогиня
Херсонського НВК №33 Херсонської міської ради
Інноваційні корекційні технології у психолого-педагогічному супроводі
осіб з особливими освітніми потребами
Щетина Т.П., директорка Херсонського НВК №33 Херсонської міської
ради, вчителька української мови та літератури, Колосовська Н.В., заступниця
директорки з НВР Херсонського НВК №33 Херсонської міської ради, вчителька
української мови та літератури
педагогиня Херсонського НВК №33 Херсонської міської ради
Інклюзивна освіта: роль діяльнісного підходу у розвитку дітей з
особливими освітніми потребами в початкових класах
Щавлінська В.Ю., вчителька біології Херсонського НВК №33 Херсонської
міської ради, Осокіна Я.В., асистентка вчительки, корекційна педагогиня
Херсонського НВК №33 Херсонської міської ради
Інноваційні корекційні технології у психолого-педагогічному супроводі
осіб з особливими освітніми потребами
Щетина Т.П., директорка Херсонського НВК №33 Херсонської міської
ради, вчителька української мови та літератури, Колосовська Н.В., заступниця
директорки з НВР Херсонського НВК №33 Херсонської міської ради, вчителька
української мови та літератури
Особливості формування ключових компетентностей в учнів під час
викладання предметів мовно-літературної галузі в класах з інклюзивною
формою навчання
викладання предметів мовно-літературної галузі в класах з інклюзивною
формою навчання