Педагоги нашого закладу беруть активну участь у конференціях з проблематики інклюзивної освіти. Вони також займаються науково-практичною діяльністю: пишуть та публікують статті, діляться досвідом роботи в інклюзії.
Участь у кейс-стаді: «Інклюзивне навчання: створення комфортного середовища для всіх учнів»
Участь у конференції: «Інклюзивне навчання: створення комфортного середовища для всіх учнів» при ХДУ
Участь у Другій регіональній науково-практичній конференції молодих науковців «Актуальні питання розвитку освіти та управління освітніми закладами» з доповіддю «Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору».
Автор: ЩЕТИНА Т.П. (директор Херсонського НВК №33 Херсонської міської ради)
Стаття «Психологічні засади навчання школярів в інклюзивному освітньому середовищі» в науковому фаховому журналі «Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології» (стор.45), 2024, № 4 (138).
Автори: ЩЕТИНА Т.П. (директор Херсонського НВК № 33 Херсонської міської ради)
ГАШЕНКО О.О. (асистент вчителя, корекційний педагог)
Участь у Другій регіональній науково-практичній конференції молодих науковців «Актуальні питання розвитку освіти та управління освітніми закладами» (Секція 4. Освіта як інструмент соціальної стійкості та інклюзії) з доповіддю «Функціонування дистанційного інклюзивного середовища в ЗЗСО»
Тези «Корекція поведінки та розвитку дітей з аутизмом у початковій школі методом ава-терапії»
Автори: БОНДАР О.П. (вчитель початкових класів)
КОВАЛЬЧУК Ю.М. (асистент вчителя, корекційний педагог)
Тези «Арт-практики як інструмент розвитку дітей початкової школи з ООП»
Автор: ОДІНОЧЕНКО А.А. (вчитель початкових класів)
Тези «Розвиток міжпівкульних зв’язків у дітей в інклюзивних класах: роль кінезіологічної вправи «дзеркальне малювання» або «double doodle»»
Автор: САХАРНАЦЬКА О.М. (асистент вчителя, корекційний педагог)