Інклюзивне навчання

    4 квітня корекційні педагоги у Zoom конференції провели методичний діалог для студентів ХДУ спеціальної освіти. Розглянули:
    -освітні труднощі та рівні підтримки дітей з ООП;
    -документація асистента вчителя та корекційного педагога ;
    -ШКППСД.

     

    Педагогічний колектив нашого НВК долучився до Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інтеграція науки і практики в умовах модернізації спеціальної освіти України», яка стартувала на педагогічному факультеті 23 березня.

    Вчителі й асистенти вчителів поділилися власним досвідом з педагогами ЗЗСО, викладачами ЗВО, фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів:

     

    Сажнєва В.Л., вчителька початкових класів Херсонського НВК №33
    Херсонської міської ради, Крикуненко В.М., асистентка вчительки, корекційна
    педагогиня Херсонського НВК №33 Херсонської міської ради
    Інклюзивна освіта: роль діяльнісного підходу у розвитку дітей з
    особливими освітніми потребами в початкових класах

    Щавлінська В.Ю., вчителька біології Херсонського НВК №33 Херсонської
    міської ради, Осокіна Я.В., асистентка вчительки, корекційна педагогиня
    Херсонського НВК №33 Херсонської міської ради
    Інноваційні корекційні технології у психолого-педагогічному супроводі
    осіб з особливими освітніми потребами

    Щетина Т.П., директорка Херсонського НВК №33 Херсонської міської
    ради, вчителька української мови та літератури, Колосовська Н.В., заступниця
    директорки з НВР Херсонського НВК №33 Херсонської міської ради, вчителька
    української мови та літератури
    Особливості формування ключових компетентностей в учнів під час
    викладання предметів мовно-літературної галузі в класах з інклюзивною
    формою навчання
     
     

     

    Сучасна освіта та професійний розвиток педагога потребують нових форм роботи — дієвих, ефективних, практико-орієнтованих. Ми були задоволені зацікавленістю студентів Херсонського державного університету у питаннях роботи корекційного педагога в нашому закладі. Під час методичного воркшопу ми ділилися зі студентами як теоретичними знаннями, так і практичним досвідом. Ми завжди готові співпрацювати та йти назустріч майбутнім колегам.

     

     


    Досвід - найкращий вчитель. Головне не боятися запитувати у тих, хто його має. Дякуємо студентам ХДУ 481 групи за сміливість запитати. Ми завжди йдемо на зустріч і щедро ділимося знаннями і практичним досвідом, бо майбутні спеціалісти повинні покращувати освітній процес, адже ціль у нас одна - гармонійно розвинене покоління підростаючих українців.

     

     

     

     

     

     

     

    Відповідно до статті 9 Закону України "Про повну загальну середню освіту. Забезпечення рівного доступу до здобуття повної загальної середньої освіти" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#Text  діти з особливими освітніми потребами, які проживають на території обслуговування Херсонського НВК №33 Херсонської міської ради, мають право на першочергове зарахування до нашого закладу, визначеному законодавством, для здобуття початкової та базової середньої освіти.

     

    У нашому освітньому просторі функціонує методичне об'єднання асистентів вчителів, метою якого є:
    1. Підвищення професійної компетентності педагогів школи в сфері дефектології, логопедії, спеціальної психології, педагогічної корекції;
    2. Створення умов для розвитку розумової діяльності дітей;
    3. Сприяння розвитку здібностей кожної дитини, розвитку компенсаторних можливостей нервової системи дітей з ООП;
    4. Виховання соціально - адаптованої особистості у тісній співпраці з педагогами та батьками.

     

    Сторінка 1 із 2

    © 2019 ХЕРСОНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ" № 33 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

    Please publish modules in offcanvas position.