4 квітня корекційні педагоги у Zoom конференції провели методичний діалог для студентів ХДУ спеціальної освіти. Розглянули:
-освітні труднощі та рівні підтримки дітей з ООП;
-документація асистента вчителя та корекційного педагога ;
-ШКППСД.
4 квітня корекційні педагоги у Zoom конференції провели методичний діалог для студентів ХДУ спеціальної освіти. Розглянули:
-освітні труднощі та рівні підтримки дітей з ООП;
-документація асистента вчителя та корекційного педагога ;
-ШКППСД.
Педагогічний колектив нашого НВК долучився до Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інтеграція науки і практики в умовах модернізації спеціальної освіти України», яка стартувала на педагогічному факультеті 23 березня.
Вчителі й асистенти вчителів поділилися власним досвідом з педагогами ЗЗСО, викладачами ЗВО, фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів:
Сучасна освіта та професійний розвиток педагога потребують нових форм роботи — дієвих, ефективних, практико-орієнтованих. Ми були задоволені зацікавленістю студентів Херсонського державного університету у питаннях роботи корекційного педагога в нашому закладі. Під час методичного воркшопу ми ділилися зі студентами як теоретичними знаннями, так і практичним досвідом. Ми завжди готові співпрацювати та йти назустріч майбутнім колегам.
Досвід - найкращий вчитель. Головне не боятися запитувати у тих, хто його має. Дякуємо студентам ХДУ 481 групи за сміливість запитати. Ми завжди йдемо на зустріч і щедро ділимося знаннями і практичним досвідом, бо майбутні спеціалісти повинні покращувати освітній процес, адже ціль у нас одна - гармонійно розвинене покоління підростаючих українців.
Відповідно до статті 9 Закону України "Про повну загальну середню освіту. Забезпечення рівного доступу до здобуття повної загальної середньої освіти" https://zakon.rada.gov.ua/
У нашому освітньому просторі функціонує методичне об'єднання асистентів вчителів, метою якого є:
1. Підвищення професійної компетентності педагогів школи в сфері дефектології, логопедії, спеціальної психології, педагогічної корекції;
2. Створення умов для розвитку розумової діяльності дітей;
3. Сприяння розвитку здібностей кожної дитини, розвитку компенсаторних можливостей нервової системи дітей з ООП;
4. Виховання соціально - адаптованої особистості у тісній співпраці з педагогами та батьками.
Із січня 2023 р. всі асистенти були долучені до волонтерської діяльності. Галина Плєвакіна асистент вчителя 7 класу взяла участь у проєкті та виграла гранд у Help Us Help UA Міжнародний Благодійний Фонд, який подарував чудові книжки. Серед отримувачів всі учасники освітнього процесу, а це 252 дитини, із них 26 дітей з особливими освітніми потребами. Ці дивовижні книги навчать дітей пізнавати навколишній світ, помічати красу, цінувати доброту, розширювати свій кругозір і отримувати нові знання. Книги – джерело мудрості, доброти, людяності. Слово починається з букви, а вміння висловлювати власну думку з прочитаної книги. Це дає надію, що підростаюче покоління відчує значення книги в розвитку світогляду. Батьки, які не мають можливості придбати книжки, для дітей, що проживають на деокупованих територіях, тепер мають змогу знову читати книжки українською мовою. Книга – подарунок, який робить світ кращим. Щоразу, даруючи книгу, ви робите свій внесок у майбутнє світу. Адже люди, які читають, – успішні люди, вони розумні, добрі, мрійливі й знають, що робити.