https://drive.google.com/file/d/1-uRJ2AqWajwKPuix3M_pZPqWx7TBzatL/view?usp=sharing
Учителями закладу обрані модельні програми для роботи в 5, 6 класах НУШ
Освітня галузь |
Модельна навчальна програма |
|
назва |
автор(и) |
|
Мовно- літературна (українська мова, українська та зарубіжна літератури)
|
Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти |
Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т.Д. |
Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти
|
Яценко Т.О., Качак Т.Б., Кизилова В.В., Пахаренко В.І., Дячок С.О., Овдійчук Л.М.
|
|
Мовно- літературна (іншомовна освіта)
|
Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти |
Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В. |
Модельна навчальна програма «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти |
Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І. В., Добра О.М., Кіор Т.М. |
|
Математична |
Модельна навчальна програма «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти |
Істер О.С. |
Природнича |
Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти |
Біда Д.Д., Гельберг Т.Г., Колісник Я.І. |
Громадянська та історична освіта |
Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (Інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти |
Васильків І.Д, Димій І.С., Шеремета Р.В. |
Соціальна та здоров’язбережна |
Модельна навчальна програма «Здоров’я, безпека та добробут. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти |
Василенко С.В., Коваль Я.Ю., Колотій Л.П. |
Модельна навчальна програма «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти |
Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю. |
|
Технологічна |
Модельна навчальна програма «Технології. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти |
Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М. |
Інформатична |
Модельна навчальна програма. «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти |
Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І.. Чернікова Л.А., Шакотько В.В. |
Мистецька |
Модельна навчальна програма «Мистецтво. 5-6 класи» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти |
Масол Л.М., Просіна О.В. |
Фізична культура |
Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти |
Педан О.С., Коломоєць Г. А. , Боляк А. А., Ребрина А. А., Деревянко В. В., Стеценко В. Г., Остапенко О. І., Лакіза О. М., Косик В. М. |
Міжгалузевий інтегрований курс |
«Драматургія і театр (міжгалузевий інтегрований курс) 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти |
Старагіна І.П., Чужинова І.Ю., Івасюк О.М. |
Згідно з нормативними документами заклади загальної середньої освіти мають право на свободу вибору форм, змісту та способів оцінювання результатів навчання учнів.
Як встановлювати рівень опанування навчального матеріалу, визначати сформованість ключових компетентностей та наскрізних умінь учнів 5-6 класів НУШ?
Розглянемо наказ Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 № 289, яким надано рекомендації щодо організації цього вкрай важливого складника освітнього процесу.
Відповідно до рішення педагогічної ради Херсонського НВК №33, оцінювання учнів 5 класу здійснювати бальною системою. Затверджено адаптаційний період, впродовж якого не здійснювати поточне та тематичне оцінювання, з жовтня перейти на рівневі оцінювання (В, Д, С, П), з листопада ввести бальне оцінювання .
«Особливості адаптації учнів до нових умов навчання в середній ланці»
Адаптація у 5-му класі багато в чому схожа з адаптацією у 1-му класі. Що викликає стрес у п’ятикласників? Різкі зміни умов навчання, різноманітні та більш ускладнені вимоги, які ставлять до дітей середньої навчальної ланки, навіть зміна «статусу» у початковій школі на «наймолодшого» у середній – все це є досить серйозним випробуванням. У цей період діти можуть стати невпізнанними: тривога, боязкість чи, навпаки, розв’язність, надмірна метушливість, збудження охоплюють їх. У зв’язку з цим у них може знизитись працездатність, вони можуть стати забудькуватими, неорганізованими. Іноді порушуються сон, апетит.
Що ускладнює адаптацію дитини до нових умов навчання?
Як забезпечити гармонійне навчання дитини?
ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ САМОСТІЙНО ВИКОНУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ В СЕРЕДНІЙ ЛАНЦІ
ПОРАДИ, ЯКІ МОЖУТЬ ДАВАТИ БАТЬКИ СВОЇМ ДІТЯМ ПРИ ПІДГОТОВЦІ УСНИХ ТА ПИСЬМОВИХ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ
При підготовці усних завдань:
При підготовці письмових завдань:
Шановні батьки! Постарайтесь забезпечити дитині спокійну, доброзичливу обстановку, чіткий режим, зробіть так, щоб п’ятикласник відчув вашу підтримку та допомогу.