5 місяців триває промокампанія робітничих професій «Все працює завдяки нам».
Підбиваємо проміжні підсумки:
? майже 1 млн переглядів головного проморолика bit.ly/3ZnYWc6
? майже 2,5 млн користувачів – охоплення зовнішньої реклами
? 887 тис. переглядів ролика про зварювальницю Катю на ютубі bit.ly/3ZyPDGz
? 55 тис. переглядів ролика про слюсаря Вітю в інстаграмі bit.ly/3QBv3Bl
? 27 телеканалів транслювали головний проморолик упродовж місяця
? понад 18 тис. користувачів скористалися лендингом промокампанії bit.ly/3C2xOX5
… і це тільки початок довгої комунікаційної історії про крутість професійної освіти.
Більше інформації про результати промокампанії за посиланням bit.ly/3kdGnrf